POHODA E1
Program POHODA E1 obsahuje následující funkce, které Vám mohou přinést ještě lepší efektivitu práce, přehlednost dat, bezpečnost apod:
SKLADY
- Více dodavatelů na jedné skladové kartě - máte tak lepší přehled o cenách svých dodavatelů pohromadě.
- Synchronizace skladů - máte-li více skladů, tak si můžete nastavit, že se úprava hlavní karty přenese i na další shodné karty na ostatních skladech - ušetříte tak mnoho času.
- Inventury pro více skladů - můžete mít rozpracováno více inventur najednou a zachovávat si historii provedených inventur. Máte tak možnost zpracovávat inventury na více místech najednou - využijí hlavně větší firmy s pobočkami.
- Automatické objednávky i pro složené zásoby - pokud vyrábíte a přijmete objednávku, tak potřebujete objednat pro výrobu materiál. S touto funkcí Vám to půjde velmi rychle.
- Editace výrobních listů - při výrobě se Vám může stát, že potřebujete zaměnit jednu komponentu za druhou. Evidenci takové změny v systému provedete hravě.
- Rychlý přehled nákupů a prodejů - domlouváte s dodavatelem/odběratelem cenu zboží. Potřebujete okamžitě vidět, jaké ceny nákupů/prodejů byly v minulosti - zde je máte k dispozici.
- Nákupní cena v cizí měně - dovážíte ze zahraničí? Pak tuto funkci rádi využijete pro evidenci nákupních cen a pro kalkulaci cen prodejních.
BEZPEČNOST
- Role v přístupových právech - máte-li více uživatelů a ti se občas mění, střídají, zastupují, využijete možnost definice přístupových práv pomocí rolí. Pouze roli přidáte nebo odeberete a tím upravíte během vteřiny práva dle aktuální situace.
- Práva dle číselných řad dokladů - chcete jednoho uživatele pustit do určité skupiny faktur a do jiné nikoliv? Pouze tato funkce v POHODA E1, Vám to umožní.
- Práva na tiskové sestavy a exporty dat - máte cenná data a nechcete je snadno poskytnout všem uživatelům? Pomocí nastavení práv toho dosáhnete.
- Dvoustupňové zámky - velmi ocení účetní, které tak mohou uzamknout uživatelům vybrané doklady ale sami účetní nadále s těmito doklady pracovat mohou. Nemění se jim tak doklady "pod rukama" a mají nad celým účetnictvím mnohem lepší kontrolu.
ÚPRAVY NA MÍRU
- Volitelné parametry - do většiny agend a položek dokladů si můžete přidávat vlastní databázová pole a také jejich hodnoty přenášet mezi agendami. Zásadně tím můžete zvýšit hodnotu Vašich dat, která použijte pro řízení Vaší firmy.
- Uživatelské agendy - chybí-li Vám určitá agenda/evidence, pak si ji můžete vytvořit sami. Pokud znáte i VBscript, můžete si ovlivnit její chování, přenášení záznamů například z adresáře a jiných agend.
- Externí nástroje - můžete využít pro spouštění externích programů přímo z POHODY. Obvykle se jedná o individuálně programované funkce na míru přímo Vám zákazníkovi.
Vyhovovala by Vám tato řada? Vyberte si variantu řady E1 v našem e-shopu