Doprava a platba

Dodání

  • Veškeré produkty, které jsou hmotného charakteru, dodáváme v rámci České republiky zdarma prostřednictvím poštovních nebo spedičních
    služeb.
  • Při osobním předání v prostorách dodavatele je platná provozní doba každý pracovní den od 9 do 11 hodin a od 13 do 15 hodin.
  • Dodání produktů probíhá nejpozději následující pracovní den po dni přijetí objednávky dodavatelem a to předáním poštovní či spediční službě.
  • V případě dodání osobně v prostorách zákazníka dochází k dodání nejpozději následující pracovní den v dohodnutý čas s ohledem na provozní dobu dodavatele.
  • V případě dodání osobně mimo prostory zákazníka dochází k dodání v místě a čase vzájemně domluveném mezi dodavatelem a zákazníkem.
  • Dodání produktů je možné i elektronicky. Pokud dodavatel přijme takovou objednávku do 14:00, tak ji vyřídí elektronicky ještě týž den, v ostatních případech v následující pracovní den. Elektronické plnění obsahuje odeslání licenčního čísla emailem a informace o možnostech
    získání instalátoru softwarového produktu. Hmotná část produktu je dodána jako při běžném dodání poštovní či spediční službou.
  • Dodání produktů, které je dle dohody spojeno s instalací, je vždy provedeno ve smluveném termínu.

 Platba

  • Platební podmínky jsou dobírkou, předem zálohovou fakturou, online GoPay nebo v hotovosti.
  • Platba dobírkou je možná pouze při využití poštovních nebo spedičních služeb.
  • Platba v hotovosti je možná pouze při osobním převzetí.