POHODA Mini

POHODA MINI Vám umožní:
  • Vedení daňové evidence
  • Fakturaci
  • Vedení jen jedné účetní jednotky

POHODA MINI je nejčastěji využívána:

  • Podnikately - OSVČ, kteří vedou daňovou evidenci
  • Podnikately - OSVČ, kteří si potřebují jen vystavit fakturu

POHODA MINI neobsahuje:

  • Vedení účetnictví
  • Vedení skladové evidence
  • Zpracování objednávek
  • Zpracování mezd
  • Vystavování cestovních příkazů
  • Evidenci majetku
  • Homebanking
  • Možnost vystavování dokladů v cizí měně

Podrobný popis, v čem Vám POHODA MINI usnadní podnikání:

  • daňová evidence - Snadno si nastavíte  předkontace. Pouhým zadáním předkontace do dokladu Vám vznikne zaúčtování do peněžního a nepeněžního deníku. Mnoho účetních operací je možné automatizovat - například běžné vydané faktury, úhrady dokladů.
  • finance - Budete mít neustálý přehled o stavu pokladny a banky. Partnerům můžete vystavovat zápočty.
  • daně - Sestavení DPH je otázkou několika minut a to i včetně souhrnného hlášení nebo nově výpisů v režimu přenesení daňové povinnosti. Přiznání odešlete nejlépe elektronicky.
  • fakturace - Vystavovat faktury bude pro Vás radost. Evidovat závazky je nutnost, ale jde to snadno. Vytvořit příkaz k úhradě Vám nezabere více než minutu.
  • adresář - Kvalitní adresář je zdrojem nejenom pro fakturaci, ale také pro marketingové aktivity. Víte, že 70% Vašich nákladů na marketing máte investovat do Vašich současných zákazníků? Pak o nich potřebujete mít přehled.
  • REPORT DESIGNER - I sami si můžete měnit podobu tiskových sestav. Například vzhled faktury vydané nebo si vytvořte statistiku prodejů dle své představy. Budete-li chtít velmi složitou úpravu, tak nezoufejte a zavolejte nám. My jsme schopnit vytvořit jakoukoliv tiskovou sestavu dle Vašeho zadání.

Vyhovovala by Vám tato varianta? Můžete si jí zakoupit zde.